FANDOM

Alex Leoni  – Ma 16 lat i razem ze swoimi przyjaciółmi rozpoczyna naukę w nowej szkole. Jest dobry, czarujący, inteligentny i zawsze pomaga tym, którzy go potrzebują. Stara się być pomocny, choćby w niewielkim stopniu dla wszystkich. Jest utalentowany muzycznie, ale przekonuje się o tym, dopiero w chwili założenia zespołu z przyjaciółmi. W pierwszym dniu szkoły zakochuje się w Emmie, pięknej koleżance, która odwzajemnia jego uczucie. Jednak Alex potem poczuł coś do swojej najlepszej przyjaciółki, Nicole, która od dawna chciałaby być dla niego kimś więcej, i oboje w końcu zostają parą. W drugim sezonie Alex prowadzi zespół "Alex i spółka" do zwycięstwa w programie "The Talent". Jednak w trakcie sezonu często kłóci się z Nicole i pozostałymi, ale w końcu udaje mu się naprawić stosunki ze wszystkimi. W trzecim sezonie Alex tworzy swoje tajne alter ego, "Nobody", by pokazać, że nawet ktoś nieznany może powiedzieć może powiedzieć coś ważnego. W specjalnych odcinkach Alex zamierza spełnić największe marzenie Nicole, która zaszła w śpiączkę po poważnym wypadku.